Blog

Soluțiile noastre digitale, menită să schimbe percepția oaspetelui

Soluțiile noastre digitale, menită să schimbe percepția oaspetelui

Postat pe Joi, 21 Septembrie 2017

Am mai discutat și în alte bloguri anterioare despre faptul că inovația tehnologică pentru hoteluri are ca scop crearea unei experiențe premium pentru oaspete. Acesta este și scopul soluțiilor Senso by Calirom și a aplicației mobile InfoStream creată de noi...

Ce înseamnă o experiență hotelieră de top?

Ce înseamnă o experiență hotelieră de top?

Postat pe Miercuri, 13 Septembrie 2017

Poate putem crede faptul că o experiență hotelieră excelentă se definește prin multitudinea de facilități pe care hotelul le oferă oaspetelui. Ori poate prin comfortul și dotările din cameră sau prin personalul foarte amabil. Însă o experiență hotelieră de top nu se rezumă la unul sau două dintre aspectele menționate mai sus...

Ce am făcut în ultima vreme

Ce am făcut în ultima vreme

Postat pe Joi, 7 Septembrie 2017

Vara lui 2017 a trecut, însă în tot acest timp echipa Calirom nu a stat degeaba, din contră. Am avut foarte multe întâlniri, negocieri, am semnat contracte noi și am finalizat implementarea soluțiilor noastre atât la hoteluri din țară cât și din afară...

Am lansat aplicația InfoStream pentru iOS

Am lansat aplicația InfoStream pentru iOS

Postat pe Miercuri, 12 Iulie 2017

După cum spuneam într-un articol anterior, oaspeții din era digitală mobilă sunt avizi consumatori de tehnologii mobile și implicit de internet. Studiile arată că din ce în ce mai mulți oaspeți fac rezervări și check-in online folosind telefonul mobil sau tableta...

Cum fidelizăm oaspeții hotelului în era digitală?

Cum fidelizăm oaspeții hotelului în era digitală?

Postat pe Miercuri, 14 Iunie 2017

La fel ca și celelalte domenii B2C (business to consumer) industria hospitalieră este și ea puternic influențată de era digitală, mobilă. Iar acest lucru se reflectă în nevoile oaspeților dar mai ales motivele pentru care aleg un hotel și devin clienții fideli ai acestuia. Este clar faptul că oaspeții hotelieri din ziua de azi sunt din ce în ce mai...

3 Tehnologii pentru o experiență hotelieră de top

3 Tehnologii pentru o experiență hotelieră de top

Postat pe Joi, 8 Iunie 2017

Calitatea unei șederi la hotel se rezumă într-un final la experiența cu care oaspetele pleacă din hotel. Iar experiența nu se referă numai la ceea ce pot avea la dispoziție pe parcursul cazării ci la ceea ce pot fi și ceea ce pot face în acest timp...

Clienții Calirom, printre câștigătorii Top Hotel Awards 2017

Clienții Calirom, printre câștigătorii Top Hotel Awards 2017

Postat pe Joi, 1 Iunie 2017

Săptămâna trecută a avut loc cea de-a șaptea ediție a galei TopHotelAwards 2017 organizată de TopHotel Tourism & Leisure Investment Conference. TopHotelAwards este cel mai important evenimente de acest fel din România, unde, an de an...

Cum combatem plictiseala oaspeților în hotel?

Cum combatem plictiseala oaspeților în hotel?

Postat pe Vineri, 26 Mai 2017

Cei ce călătoresc foarte des în interes de serviciu pot să confirme faptul că acest tip de călătorii pot fi destul de plictisitoare. Iar asta indiferent de numărul de stele, de calitatea serviciilor sau de personalul foarte bun...

4 Soluții pentru un hotel de succes în era digitală

4 Soluții pentru un hotel de succes în era digitală

Postat pe Miercuri, 17 Mai 2017

După cum discutam într-un blog post anterior, profilul oaspetelui din era digitală este diferit de cel al oaspetelui tradițional. În deosebi datorită avansului tehnologic din sfera mobilă și a internetului. Așadar, în condițiile în care oaspetele din era digitală este diferit, acest lucru înseamnă că ...

Nevoile oaspeților din era digitală de la experiența hotelieră

Nevoile oaspeților din era digitală de la experiența hotelieră

Postat pe Joi, 11 Mai 2017

Era digitală a adus cu ea atât avantaje tehnologice cât și provocări în ceea ce privește poziționarea hotelului pe piață și mai ales atragerea clienților. Odată cu boom-ul platformelor online și a aplicațiilor de tip AirBnb, metodele tradiționale de ...

Cum să îmbunătățești interacțiunea dintre oaspete și hotel în 2017

Cum să îmbunătățești interacțiunea dintre oaspete și hotel în 2017

Postat pe Joi, 4 Mai 2017

Cu siguranță, unul dintre cele mai importante aspecte în ceea ce privește crearea unei experiențe hoteliere de top este interacțiunea dintre hotel și oaspete. Dacă în urmă cu câțiva ani singura modalitatea de comunicare dintre oaspete și hotel era prin interacțiune directă...

De ce hotelul tău are nevoie de o aplicație mobilă

De ce hotelul tău are nevoie de o aplicație mobilă

Postat pe Miercuri, 26 Aprilie 2017

Aplicațiile mobile pentru hotel reprezintă fără doar și poate viitorul în ceea ce privește managementul hotelier și experiența oaspetului. Ne referim la managementul unui hotel în ansamblu, începând de la operațiuni interne și culminând cu crearea unei experiențe excelente oaspetelui...

Cum să transformăm lobby-ul hotelului într-o zonă profitabilă

Cum să transformăm lobby-ul hotelului într-o zonă profitabilă

Postat pe Joi, 20 Aprilie 2017

Când vine vorba despre spațiile care aduc venituri dintr-un hotel, în primul rând ne gândim la camerele de hotel. Acestea reprezintă bineînțeles principala sursă de venit într-un hotel, însă nu și unica. Sălile de conferință sau de evenimente, reușesc și ele să aducă profituri hotelului...

Impresii de la TravelAcademy 2017 Pravets, Bulgaria

Impresii de la TravelAcademy 2017 Pravets, Bulgaria

Postat pe Joi, 13 Aprilie 2017

La finele lunii trecute am participat la a patra ediție a conferinței anuale pe teme hoteliere și turism organizată de TravelAcademy în Pravets, Bulgaria. Pentru noi a fost prima participare la acest eveniment și dorim să împărtășim cu voi experiența noastră. Dar mai întâi de toate câteva cuvinte despre TravelAcademy.

Calirom în Top 50 companii la concursul BVB

Calirom în Top 50 companii la concursul BVB

Postat pe Joi, 6 Aprilie 2017

Bursa de valori București (BVB) a organizat pentru prima dată anul acesta proiectul „Made in Romania”, o competiție la care au participat nu mai puțin de 166 de companii românești. BVB este o piață de capital românească care are misiunea să sprijine companiile care vor să atragă investiții din piața de capital ...