3 Tehnologii pentru o experiență hotelieră de top

Postat pe Joi, 8 Iunie 2017

hotel tech ultimate guest experience calirom hotel solutionsCalitatea unei șederi la hotel se rezumă într-un final la experiența cu care oaspetele pleacă din hotel. Iar experiența nu se referă numai la ceea ce pot avea la dispoziție pe parcursul cazării ci la ceea ce pot fi și ceea ce pot face în acest timp. Experiența este mai importantă pentru oaspete decât a primi ceva fizic de valoare. Deci care sunt factorii care împreună creează o experiență excelentă pentru oaspete? Iată 3 tehnologii hoteliere care contribuie în mod semnificativ la experiența în ansamblu a oaspeților.

1. Totul la îndemână

Accesul facil în cameră, controlul și confortul sunt factori cheie pentru o experiență hotelieră de top. În zilele noastre oaspeții hotelului doresc să aibă la îndemână toate facilitățile din cameră pentru le putea seta sau utiliza în funcție de nevoi. De la temperatura din cameră, la accesul mobil și controlul luminii, până la serviciul room service și opțiunea DND, oaspeții doresc acces facil la acestea.

Pentru aceasta am creat Senso Smart Touch, o soluție high-end pentru hoteluri care vrea să satisfacă cele mai exigente nevoi ale oaspeților. Această soluție mobilă pentru hoteluri vine cu o aplicație dedicată, ușor de instalat pe orice telefon mobil sau tabletă. Oaspetele poate face toate setările pe care le preferă în cameră direct din aplicație, pentru o experiență de neuitat.

2. Concierge virtual

Serviciul tradițional de concierge prin care oaspeții erau nevoiți să coboare în lobby sau să sune pentru a face o simplă rezervare este datat. În timp ce un bun customer care rămâne un atribut important pentru orice hotel de top, vremurile moderne au upgradat serviciul concierge. Un sistem virtual de concierge care poate fi accesat de oriunde din hotel reprezintă avansul tehnologic care vine să îmbunătățească experiența oaspetelui. Platforma noastră InfoStream dedicată oaspeților, care include și o aplicație mobilă, pune la dispoziția acestora toate serviciile și facilitățile oferite de hotel. Toate acestea pentru a confortul și satisfacția totoală a clienților dumneavoastră.

3. O poveste de spus

Noul lux în hotelărie nu se definește prin caviar la micul dejun sau prosoape de baie din bumbac egiptean. Din contră, el vorbește mai mult despre bucuria de a gusta o experiență de călătorie cu totul și cu totul nouă și a avea ce povesti despre ea. Cu toții suntem povestitori de viață iar experiențele sunt cele care ne fac cu adevărat bogați, în fond și la urma urmei. Altfel spus, dincolo de a avea este a fi și a trăi ca să povestești despre asta. Chris Sanderson, co-fondator Future Laboratory, o agenție care analizează tendințele, a declarat la un mic dejun din hotelul Ritz-Carlton că "experiențele de călătorie - și postarea despre ele - contează mai mult". Fiecare hotel are unicitatea, autenticitatea și vibrația personală.

Întrebarea care se ridică este cum putem să creăm o experiență impecabilă pentru oaspeții noștri, plecând de la aceste atribute. Noi cei din echipa Calirom credem că tehnologia este răspunsul și la această întrebare. Pentru aceasta am creat două soluții unice, Senso Hostess și Senso Spa menite să creeze o experiență mai plăcută la servirea micului dejun și la spa.

Dacă doriți să aflați mai multe despre soluțiile noastre hoteliere dar și despre noi, vă rugăm să ne contactați fără ezitare.