Ce înseamnă o experiență hotelieră de top?

Postat pe Miercuri, 13 Septembrie 2017

Ce înseamnă o experiență hotelieră de top - blog CaliromPoate putem crede faptul că o experiență hotelieră excelentă se definește prin multitudinea de facilități pe care hotelul le oferă oaspetelui. Ori poate prin comfortul și dotările din cameră sau prin personalul foarte amabil. Însă o experiență hotelieră de top nu se rezumă la unul sau două dintre aspectele menționate mai sus.

Aceasta este dictată de felul în care oaspetele percepe și definește întreaga experiență.

Pentru oaspete, a sta la hotel nu se rezumă doar la un pat comfortabil și la micul dejun bogat. Acesta are așteptări din ce în ce mai mari de la experiența hotelieră și mai ales foarte diverse. Una dintre aceste așteptări este nevoie de control asupra întregii experiențe.

Tehnologiile hoteliere create de noi au fost special gândite de așa manieră să ofere oaspetelui o experiență pe care el și-o poate personaliza, și astfel controla. Însă trebuie să subliniem un aspect foarte important. Și anume faptul că scopul nostru și al soluțiilor Calirom este să oferim experiențe și nu doar inovații tehnologice în sine.

Scopul final al tuturor soluțiilor noastre este să vă ajute să transformați statul la hotel într-o experiență cu totul unică, nemaiîntâlnită și care să rămână în memoria oaspetelui dumneavoastră.

Prin intermediul soluțiilor noastre tehnologice noi oferim experiențe unice clienților din hoteluri, precum și un plus de control hotelierului. Acest control poate fi folosit de către hotelier în direcția creșterii satisfacției oaspetelui, lucru pe care noi îl urmărim. Hotelierul este informat cu privire la ce face oaspetele în hotel și poate veni cu propuneri pentru a-i crește satisfacția, și astfel a-i facilita o experiență hotelieră excelentă.

Soluțiile SENSO by Calirom reprezintă cele mai complete și inovatoare soluții tehnologice hoteliere de pe piața din România. Scopul final al acestora este să ofere un plus de control hotelierui, dar și „uneltele” prin care să dirijeze cu atenție și finețe experiența hotelieră. După cum spuneam, experiența hotelieră ține în primul rând de percepția oaspetelui asupra hotelului în ansamblu. Această percepție, însă, este dată de un cumul de detalii care fac diferența între experiența hotelieră excelentă și una mediocră. Soluțiile noastre doresc să creeze experiențe personalizabile pentru oaspeții dumneavoastră, dar și o comunicare foarte bună și rapidă iar într-un final, apropierea de care aveți nevoie.

Calirom a intrat pe piața tehnologiilor hoteliere tocmai pentru a crea experiențe de top pentru oaspeții care vă calcă pragul. Asta ca în final, aceștia nu doar să fie mulțumiți, dar să fie proprii ambasadori de brand și să povestească mai departe despre experiența unică pe care au trăit-o în hotelul dumneavoastră. Pentru mai multe informații despre soluțiile SENSO by Calirom sau despre InfoStream, unica platoformă de comunicare mobilă între oaspete și hotelier de pe piață, vă rugăm să ne contactați.