Ce trebuie să știți înainte de a alege soluțiile tehnologice pentru hotel

Postat pe Joi, 28 Septembrie 2017

provider solutii hoteliere CaliromÎnainte de a lua o decizie de achiziție a unor sisteme tehnologice pentru hotelul pe care îl conduceți, este necesar să puneți câteva întrebări furnizorului. Fie că este vorba despre soluții de acces online în cameră sau sisteme cloud-based pentru baze de date sau chiar soluții pentru rapoarte în timp real, există câteva lucruri pe care trebuie să le cunoașteți înainte de a lua o decizie atât de importantă. Acestea sunt cele mai importante 5 întrebări pe care trebuie să le adresați furnizorului de soluții tehnologice hoteliere.

1. Se integrează soluția cu alte tehnologii?

Integrarea tehnologică fără probleme, printr-un model API deschis, este ceea ce trebuie să căutați când vine vorba de optimizarea operațiunilor din hotelul și în final îmbunătățirea experienței oaspeților. Scopul final este de fi în permanență conectați cu oaspeții în modul în care ei preferă să interacționeze, dar și cu personalul pentru a putea răspunde solicitărilor clienților și a se conecta la toate sistemele pentru a eficientiza fluxul de lucru. Soluțiile Senso by Calirom sunt special concepte să poată fi integrate în celelalte tehnologii folosite în hotel.

Noi suntem un furnizor unic pentru un sistem integrat de soluții iar acest lucru înseamnă compatibilitate, communicare și sincronizare perfectă între toate aplicațiile și echipamentele dar și o calibrare automată a nevoilor. Fiind optimizate și compatibile unele cu altele, veți avea la îndemână toate informațiile de care aveți nevoie pentru a conduce hotelul.

2. Oferă aceasta flexibilitate în rapoarte legate de performanță?

Hotelierii pot avea nevoi speciale de raportare. Cu soluția noastră Senso Reports veți primi rapoarte regulate și personalizate, în funcție de nevoi, prin care puteți mult mai ușor monitoriza și controla ce se întâmplă în hotel, de la activitatea personalului, până la funcționarea echipamentelor hotelului și situația din camere. 

3. Este soluția optimizată pentru mobil?

Una dintre cerințele vremurilor în care trăim este ca soluțiile tehnologice hoteliere să fie optimizate pentru mobil. Facilitățile mobile oferite clienților, ca de exemplu posibilitatea de check-in și check-out de pe telefonul mobil permit personalului să ofere oaspeților servicii mai bune on the go și crează o experiență premium pentru oaspete. Prin soluțiile noastre Senso by Calirom, dar și prin aplicația mobilă InfoStream, toate acestea sunt acum posibile și în hotelul dumneavoastră!

4. Cât de prompt este serviciul suport tehnic?

Cumpărătorii de soluții centrate pe clienți trebuie să știe clar la ce să se aștepte cu privire la suportul clienții și rezolvarea problemelor atunci când cumpără o soluție pentru hotel. Atunci când alegeți soluțiile Calirom beneficiați de expertiză de top din partea unei echipe tehnice specializate pe operațiuni hoteliere și aveți asigurat suportul nostru tehnic specializat și mentenanță 24/7.

5. Există costuri ascunse?

Tehnologiile hoteliere de ultimă oră folosesc sisteme cloud based și open API pentru a reduce costurile de funcționare și integrare. Acestea implică o instalare mai rapidă și sisteme hardware mai rezonabile ca preț, raportat la costurile de acum 10 ani. La noi transparența este un aspect foarte important, iar soluțiile pe care noi le-am creat sunt inovații pe piața românească, dar și cea din afară folosind cele mai noi sisteme tehnologice.

Pentru mai multe informații legat de soluțiile noastre, dar și pentru alte întrebări vă rugăm să ne contactați.