Cum fidelizăm oaspeții hotelului în era digitală?

Postat pe Miercuri, 14 Iunie 2017

fidelizarea oaspetilor hotel in era digitala mobilaLa fel ca și celelalte domenii B2C (business to consumer) industria hospitalieră este și ea puternic influențată de era digitală, mobilă. Iar acest lucru se reflectă în nevoile oaspeților dar mai ales motivele pentru care aleg un hotel și devin clienții fideli ai acestuia. Este clar faptul că oaspeții hotelieri din ziua de azi sunt din ce în ce mai obișnuiți cu tehnologiile mobile, ușor de folosit și foarte la îndemână. Altfel spus, planificarea unei călătorii în ziua de azi se face în mare parte de pe telefonul mobil.

Statisticile arată că marea majoritate a oaspeților din ziua de azi, reprezentați de mileniali sau generația Y, de altfel avizi de tehnologie, sunt fruntași în ceea ce privește descărcarea aplicațiilor mobile hoteliere, confrom Deloitte. Ei reprezintă 64% din totalul de călători care descarcă și folosesc aplicații mobile pentru hoteluri. Așadar, acum mai mult ca niciodată este crucial pentru hotelieri să creeze programe de fidelizare digitale pentru această categorie de clienți în creștere.

Cum putem fideliza oaspeții din era mobilă?

Călătoriile reprezintă prin excelență definiția „on-the-go”, prin urmare și programele de findelizare hoteliere trebuie să fie la fel. Acestea sunt un element-cheie al experienței de călătorie așa că trebuie adaptate la noile nevoi și cerințe de pe piața din era digitală.

Care sunt aceste nevoi și cerințe este punctul de pornire pentru a ne răspunde la întrebarea de mai sus. Despre nevoile oaspeților din era digitală discutam într-un articol anterior. Pe scurt, acestea sunt nevoie de socializare și creare de experiențe personale noi dar și nevoie de tehnologie mobilă și acces facil la informații.

Cea mai bună soluție? O aplicație mobilă care să le ofere oaspeților toate aceste facilități!

Fidelizarea oaspeților cu ajutorul aplicațiilor mobile

În afară de momentele în care se bucură de experiențele noi din vacanță, călătorii stau cu ochii în telefonul mobil sau tabletă. De la rezervarea unui bilet de avion, scanarea acestuia, verificarea tuturor actualizărilor de zbor, până la verificarea rutei până la hotel și căutarea unui local pentru a lua masa la finalul călătoriei, experiența mobilă este de o importanță colosală pentru călătorii din zilele noastre. Cu siguranță și dumneavoastră vă situați aici.

Marile branduri hoteliere au lansat deja aplicații mobile pentru fidelizarea oaspeților „on the go”. De exemplu, noua aplicație de fidelizare de la Marriott include un sistem de check-in mobil îmbunătățit, dar și alerte mobile în cameră sau posibilitatea de a cere room upgrade și late check-out pentru clienții fideli.

Oaspeții din era digitală vor să cumpere „amintiri”

Potrivit unui studiu realizat de Harris și sponsorizat de  Eventbrite în rândul tinerilor americani, milenialii nu vor proprietăți, ci pun mare valoare pe experiențe - de la concerte și evenimente sociale, până la preocupări sportive, experiențe culturale și tot felul de alte evenimente. Mai mult, cheltuiesc o mare pare din bani pe ele. Ei își doresc să trăiască experiențe noi și personale, pe care să le prețuiască o viață.

Pentru asta noi am creat InfoStream, o aplicați mobilă pentru hoteluri care pune la dispoziție conținut personalizat, notificări în timp real cu noutățile din hotel, rezervări de pe telefon și room service mobil. Mai mult, cu ajutorul aplicației oaspetele poate să facă check-in și check-out rapid, direct de pe telefonul mobil fără să mai piardă timpul la recepție. Pentru mai multe informații despre InfoStream, vă rugăm să ne contactați. Dumneavoastră cum vă fidelizați oaspeții în era digitală?