Cum să îmbunătățești interacțiunea dintre oaspete și hotel în 2017

Postat pe Joi, 4 Mai 2017

interactiunea oaspete hotel 2017 infostream calirom Cu siguranță, unul dintre cele mai importante aspecte în ceea ce privește crearea unei experiențe hoteliere de top este interacțiunea dintre hotel și oaspete. Dacă în urmă cu câțiva ani singura modalitatea de comunicare dintre oaspete și hotel era prin interacțiune directă, astăzi interacțiunea oaspete-hotel este puternic modelată de era digitală mobilă în care am intrat.

De ce este importantă interacțiunea cu oaspetele?

Interacțiunea oaspete-hotel este importantă de ambele părți. Astfel, oaspetele își crează experiența hotelieră de care are nevoie iar hotelul reușește să-și cunoască clienții mai bine și astfel să vândă mai mult deoarece cunoaște nevoile acestora. În plus, interacțiunea hotel client este vitală pentru crearea unei legături autentice, care reprezintă primul pas spre fidelizarea oaspetelui.

Cu toții suntem de acord cu faptul că interacțiunea hotelului cu oaspeții este cea mai bună modalitate de a crea o experiență hotelieră excelentă pentru aceștia. Dar cum putem crește această interacțiune și odată cu ea satisfacția clienților cu privire la serviciile hoteliere oferite? Iată 3 soluții pentru creșterea interacțiunii oaspete-hotel propuse de noi!

1. Prezența online

Interacțiunea oaspete-hotel începe dinainte ca oaspetele să calce pragul hotelului și să se cazeze efectiv în hotel. Prima interacțiune oaspete-hotel se petrece în momentul în care acesta accesează site-ul și caută informații despre hotel sau rezervă o cameră. Pentru asta, este crucial să aveți un site actualizat la zi cu toate informațiile puse la dispoziția vizitatorilor.

Odată ce un oaspete a rezervat o cameră, asigurați-vă că îi păstrați interesul prin e-mailuri de confirmare în care să-i mulțumiți pentru alegerea făcută. Tot pe această cale îi puteți comunica ofertele de care poate beneficia pe parcursul șederii sale în hotel sau alte informații importante de care trebuie să știe înainte de check-in.

2. Interacțiune prin Social Media

Pe lângă un site web bine pus la punct, ușor de navigat și udaptat la zi, o altă metodă modernă de interacțiune dintre oaspete și hotel este social media. Vorbim despre Facebook, Twitter și Instagram, cele mai des utilizate rețele de socializare pentru hoteluri. Oaspeții din era mobilă sunt adesea mult mai interesați de check-in-uri pe Facebook decât de orele pentru micul dejun. De aceea, o prezență social media este absolut necesară pentru a crea o conexiune și interacțiune între dumneavoastră și oaspete. De exemplu, unele lanțuri hoteliere oferă late check-out dacă oaspeţii utilizează Foursquare sau Facebook Places pentru a împărtăşii locul în care se află în hotel. Mai mult, pe rețelele sociale, puteți crea concursuri sau puteți anunța cele mai noi oferte ori promoții și să vă folosiți de hasgtags și alte tool-uri atât ca metodă de marketing cât și interacțiune cu clienții.  

3. Aplicații mobile interactive

Oaspeții din era digitală mobilă sunt avizi consumatori de tehnologii mobile și implicit de internet. Studiile arată că din ce în ce mai mulți oaspeți fac rezervări și check-in online de pe telefonul mobil sau tabletă. Acest lucru ne spune că și metodele de interacțiune și comunicare cu oaspetele trebuie să fie adaptate la tehnologia mobilă. În acest sens, noi am dezvoltat platforma interactivă de comunicare oaspete-hotel pe care am denumit-o InfoStream.

InfoStream înseamnă un schimb continuu de informații între oaspete și hotel, prin care cel dintâi să fie informat dar și să poată beneficia de serviciile oferite de dumneavoastră folosing telefonul mobil sau tableta. Ea poate fi folosită atât de pe laptop, accesând infostream.ro, sau de pe mobil, descărcând aplicația mobilă pentru Android sau iOS.

Cum facilitează InfoStream interacțiunea oaspete-hotel?

1. Check-in și Check-out Rapid. O modalitate excelentă de a-i mulțumi pe oaspeți pe timpul șederii lor este să utilizați un sistem de check-in mobil. Acest lucru nu numai că accelerează procesul de check-in, dar și deschide poarta pentru rezervări directe. Mai mult, o aplicație mobilă îi poate face pe clienți să cumpere servicii suplimentare oferite de hotel, disponibile prin aplicație.

2. Informare a oaspetelui în timp real. Ofertele zilei, discounturi, promoții, evenimente care vor avea loc, cu InfoStream îl puteți notifica în timp real pe oaspete cu cele mai importante noutăți.

3. Room service mobil. InfoStream înseamnă și room service-ul viitorului. Oaspetele poate verfica meniul de la restaurant sau bar și poate plasa o comandă în cameră direct din aplicație. Mai mult, cu ajutorul ei, clientul poate preseta orele pentru curățenia în cameră.

4. Rezervări direct de pe telefonul mobil. Cu sigurnață hotelul dumneavoastră are multe facilități de oferit. De aceea am pus la dispoziția oaspetelui opțiunea de a rezerva loc la spa sau masaj, sau chiar șezlong pe plajă direct din aplicație. Mai mult, tot din aplicație oaspetele poate rezerva transfer hotel-aeroport sau taxi la ora dorită.

5. Toate într-un loc. Toate informațiile utile, numere de telefon, parola Wi-Fi, data și ora pentru check-out, întregul istoric al rezervărilor și comenzilor poate fi accesat din InfoStream. Altfel spus: control, confort și conveniență!

6. Impresiile de final. Nu în ultimul rând, cu InfoStream puteți să aflați părerea sinceră a oaspeților prin obțiunea Feedback. Aceștia vor aprecia că vă pasă de felul în care s-au simțit în hotelul dumneavoastră, crescându-vă șansele să-i faceți să vă aleagă din nou în viitor.

Scopul InfoStream este crearea unui legături autentice de comunicare între dumneavoastră și oaspete, prin care să-i oferiți acestuia experiența hotelieră de care are nevoie. Cu ajutorul acestei platforme interactive puteți să cunoașteți mai bine comportamentul de consumator al oaspetelui, pentru a-i oferi ceea ce își dorește și astfel să-l fidelizați iar pe termen lung să creșteți veniturile hotelului.

Pentru mai multe informații despre InfoStream vă invităm să vizitați InfoStream.ro, sau să ne contactați.