Personalizarea experientei. Viitorul in industria hoteliera.

Postat pe Vineri, 14 Iunie 2019

Personalizarea experientei este un concept care se afla chiar în inima industriei calatoriilor: arta de a face oamenii să se simta ca acasa. Dar provocarea atunci cand vine vorba de sectorul hotelier este ca nu e suficient sa stii cine este oaspetele tau. Trebuie, de asemenea, sa cunosti contextul calatoriei sale. Ceea ce va dori aceeasi persoana poate fi foarte diferit atunci cand calatoreste pentru afaceri sau pentru petrecerea timpului liber, si dacă acesta calatoreste singur in comparatie cu un cuplu, o familie sau un grup.

 

86% dintre cei care calatoresc apreciaza experienta personalizata din hotel. 3 din 5 oaspeti spun ca ar opta pentru un alt brand din industrie daca ofera servicii mai bune. E un lucru cunoscut faptul ca serviciile bune deschid portofelele clientilor. Acesta este probabil motivul pentru care peste 70% dintre oaspeti descriu in cuvinte pozitive experienta avuta in hotel, atunci cand personalizarea sederii este posibila. Clientii apreciaza posibilitatea de a isi personaliza singuri intensitatea luminii, temperatura, muzica ambientala, percum si posibilitatea de a comunica cu receptia prin intermediul aplicatiilor. Personalizarea, în industria hotelieră este, prin urmare, cuvântul cheie.  Aceasta nu mai este o opțiune - hotelurile trebuie să furnizeze experiențe personalizate. Potrivit unui raport al companiei Google, 79% dintre oaspeti prefera sa rezerve folosind smartphonul , ceea ce indica si necesitatea de a adopta noi tehnologii pentru a ajunge la clientii dumneavoastra.

 

Calatorii folosesc din ce în ce mai mult dispozitivele mobile (85% dintre calatorii de placere) si de aceea hotelurile trebuie să vina in intampinarea acestora cu aplicatii mobile care sa usureze si sa faca mai placuta sedera in hotel. Un accent puternic pe tehnologie va defini si va adauga viata relatiei cu clientii dumneavoasta.

 

Industria hoteliera intra intr-o epoca de aur a personalizarii experientei ca raspuns la asteptarile in evolutie ale consumatorilor. Oaspetii si-au îmbratisat propria unicitate; industria hoteliera trebuie de asemenea sa o îmbratiseze, in toata splendoarea sa unicitate. 

 

Hotelurile raspund acestei tendinte concentrandu-se ca oaspetii lor se simt ca oaspeti, si nu un nume intr-un registru de rezervari. Prin recunoasterea si satisfacerea preferintelor fiecarui ospete in parte, hotelurile isi asigura o baza de clienti fidela, care revine datorita experientei avute, nu doar datorita celui mai mic pret afisat la rezervare.