Soluțiile noastre digitale, menită să schimbe percepția oaspetelui

Postat pe Joi, 21 Septembrie 2017

solutii calirom perceptia oaspetelui asupra hotelului blogAm mai discutat și în alte bloguri anterioare despre faptul că inovația tehnologică pentru hoteluri are ca scop crearea unei experiențe premium pentru oaspete. Acesta este și scopul soluțiilor Senso by Calirom și a aplicației mobile InfoStream creată de noi. Însă dacă mergem mai departe, această experiență de top este dată de percepția oaspetelui despre hotel. Soluțiile tehnologice create de noi vin să schimbe această percepție în bine, prin crearea unei atmosfere distincte, unice în hotel.

Crearea unei atmosfere distincte a devenit o preocupare majoră pentru managerii din domeniul hospitalier. Asta deoarece studiile arată că atmosfera este percepută ca un factor esențial pentru atragerea și satisfacerea oaspeților. Un studiu făcut pe 369 de oaspeți cazați la 6 hoteluri din Norvegia a identificat 4 factori consistenți care contribuie la crearea acestei atmosfere și anume: distingere față de alte hoteluri, ospitalitate, relaxare și rafinament. Pe locul 1 a fost factorul distinctiv, altfel spus, felul prin care hotelul se distinge de alte hoteluri și are acel ceva al său.

Toate soluțiile noastre sunt menită să ofere experiențe și să creeze o atmosferă distinctă, unică în hotel. Soluțiile Senso by Calirom și InfoStream sunt menite să ofere experiențe unice clienților din hoteluri, precum și un plus de control hotelierului. Acest control poate fi folosit în direcția creșterii satisfacției clientului. Hotelierul este informat cu privire la ceea ce face clientul și vine înspre el cu propuneri spre a-i crește satisfacția. Cu alte cuvinte, scopul nostru nu este să oferim tehnologii ci să vă înmânăm un pachet de soluții prin care hotelul dumneavoastră se va distinge de altele și astfel să câștige mai mulți oaspeți pe termen lung.

În viitorul apropiat hotelurile vor adopta din ce în ce mai mult sisteme online de access, de stocare de date și bineînțeles soluții digitale pentru a menține contactul cu oaspetele. Studiile arată că 31% dintre hotelierii din vestul Europei folosesc tehnologii digitale pentru un mai bun management și interacțiune cu oaspeții. Mai mult, ele îți oferă un mai bun control pentru a crea atmosfera dorită de oaspeți și acel ceva ce te deosebește de restul.

Prin soluțiile digitale pentru hoteluri pe care le-am creat, vrem să vă ajutăm să schimbăm percepția pe care oaspeții o au despre hotelul dumneavoastră în sensul cel mai bun. Contactați-ne pentru mai multe despre soluțiile Senso by Calirom sau InfoStream.